Alla inlägg under oktober 2016

Av Luucy Lee - 30 oktober 2016 12:14

Fortfarande helt tagen av den fantastiska konserten jag var på igår-Laleh! Bjöd även min syster och mor på den. Den var helt magisk! Vilka texter hon skriver alltså. Den mest känslosamma låten var Goliat då en barnkör var med o sjöng på den. Under konserten var nog inte ett enda öga torrt. Jag rekommenderar den verkligen! Jag lyssnade väldigt mycket på henne för flera år sedan, men ska nu ta upp det igen då texterna är givande.

Innan konserten bjöd jag på middag. Fläskfilé med pommes och sås. Till dessert var det inkokta päron med polkaglass. Gott!

Idag blev det gudstjänst via svtPlay eftersom det blev sent igår.

Får se vad resten av dagen har att erbjuda.
Lunchfrid*

Av Luucy Lee - 26 oktober 2016 21:18

Idag var det dags för kloklipp på min lilla donna. Det gick bra, men får ändå ha munkorg på henne då hon kan vara lite vresig.

Efter veterinären besökte jag min älskade farmor som bara bor ett stenkast därifrån. Vi fikade och samtalade. Jag hade saknat henne enormt. Hon fick en blomma av mig.

Sedan hem till mor och softade.
Åkte en sväng till affären och köpte en duschhylla och trådrullar.

*Nu kvällsfrid*

Av Luucy Lee - 24 oktober 2016 16:07

Hej! Är nu färdig med min första ängel, och absolut inte den sista!
Otroligt kul och kreativt!
Måndagen har varit bra så här långt.
Ätit pasta bolognese till middag.
*Middagsfrid*

Av Luucy Lee - 23 oktober 2016 22:07

Söndagar innebär alltsom oftast ett besök till kyrkan. Idag var det även en musikmässan så det var väldigt fint och kul att gå dit. Vi har en vacker kyrka. Jag gick dit med min kära syster som kom till mig och åt middag innan. Det var inte en så 'fancy' meny men det gick i?.
Egna tunnbrödsrulle med korv och tillbehör samt bärpannacotta till dessert.
*Nu kvällsfrid*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards