Direktlänk till inlägg 1 februari 2017

Tudeeelouu!

Av Luucy Lee - 1 februari 2017 23:18

Idag känner jag mig betydligt bättre!
Jag har hållt igång mest hela dagen.
Och eftersom det kommer hantverkare imorgon och lägger om mitt köksgolv, var det en del som skulle förberedas.

Jag plockade ut ett fristående skåp som var knökfullt med porslin och dyl.
Sedan plockade jag ur kökssoffan som var full med saker!
Nu ser mitt hem ut som kaos!
Hoppas dem blir färdiga med det hela imorgon så jag kan ställa tillbaka allt på sin plats igen.

De skulle vara schyssta att hjälpa mig bära ut möblerna till ett annat rum.- å hoppas för bövelen att de hjälper mig ställa tillbaks dem å. Annars blir det problem. Men jag får fjäska lite.

Jag kommer vara hemma under tiden dem arbetar.
Det kommer nog gå bra.
Och tidigt ska dem komma också, så jag får se till att vakna 1h innan så jag hinner göra i ordning mig, äta och gå ut med vov.

Idag har jag ätit bra!
Fick även utrymme att äta lite stekt halloumi- så sjukt gott!
Det är sånt man kan få riktiga sug efter!

Om -1kg får jag unna mig något bakverk eller choklad!
Jag är verkligen sugen på att få äta en semla så det får det bli...

Avvaktar att träna denna vecka då jag är förkyld (är jättenoga med att inte träningsanstränga mig när jag är förkyld eftersom en vän till mig har fått operera in en peacemaker pga att hon tränade när hon var sjuk. -så det har jag respekt för!)

Men mötte upp min PT igår och gjorde nya träningsscheman så det ska jag köra på när jag blir frisk!

Nu kvällsfrid*

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:59


Jag tycker det är hemskt att det får förekomma rena sex-scener på denna bloggplats. Förnedring. Och helt olämpligt! - Tänk på de minderåriga som läser bloggen! ...

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:17

https://m.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 15:15


Ska nu under fastan avstå från facebook och sötsaker. Fastan är från 1/3-15/4. Guds frid* ...

Av Luucy Lee - 28 februari 2017 19:34


Jesus Var på en underbar gudstjänst i söndags där predikan berörde. Träffade sedan en ny vän som var rar. På kvällen lyssnade och såg jag på Sebastian Stakset's predikan och vittnesbörd sänt från Smyrna kyrka i Göteborg. Vilket gjorde mig ännu...

Av Luucy Lee - 12 februari 2017 21:14


Helgen har varit super! I fredags åkte jag och min syster till vår kära mor. Åt middag ihop och hade det trevligt. Åkte sedan hem till min bror för att träffa nytillskottet i familjen, -som var sjukt söt! Lämnade över presenter och fikade til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards