Direktlänk till inlägg 19 december 2016

Matkassar till behövande.

Av Luucy Lee - 19 december 2016 22:09

kursiv text
Idag skulle jag på ett möte på stan, men det ställdes in i sista sekund så jag var nere på stan tidigt, innan affärerna öppnade.

Gick till mc Donalds och åt frukost.
Gick sedan till en församling som hjälper utsatta- de skulle ha morgonbön för allmänheten.
Jag gick in och var med på den.
Det var jag och en till som var där, och så personalen förstås.

Det var en fin bönestund.
Personalen var trevlig och jag erbjöd mig att komma tillbaka lite senare då jag handlat mina julklappar och gått ut med hunden.

Jag fick hjälpa till med närmare 100 matkassar som skulle ges till behövande inför jul.
Jag blev bjuden på lunch och fika som tack för hjälpen.

Det kändes så skönt efteråt, på väg hem. Det kändes så givande att kunnat hjälpa till med lite arbetskraft.
Nu kommer min jul kännas ännu bättre!

Så rekommenderar verkligen alla att göra en insats inför jul. Att skänka en slant -eller göra något för behövande.
Det känns så bra efteråt!

Ikväll såg jag sista delen av "Historieätarna". Jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjort just då jag sett dessa avsnitt! Kommer sakna det!

Nu kvällsfrid*

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:59


Jag tycker det är hemskt att det får förekomma rena sex-scener på denna bloggplats. Förnedring. Och helt olämpligt! - Tänk på de minderåriga som läser bloggen! ...

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:17

https://m.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 15:15


Ska nu under fastan avstå från facebook och sötsaker. Fastan är från 1/3-15/4. Guds frid* ...

Av Luucy Lee - 28 februari 2017 19:34


Jesus Var på en underbar gudstjänst i söndags där predikan berörde. Träffade sedan en ny vän som var rar. På kvällen lyssnade och såg jag på Sebastian Stakset's predikan och vittnesbörd sänt från Smyrna kyrka i Göteborg. Vilket gjorde mig ännu...

Av Luucy Lee - 12 februari 2017 21:14


Helgen har varit super! I fredags åkte jag och min syster till vår kära mor. Åt middag ihop och hade det trevligt. Åkte sedan hem till min bror för att träffa nytillskottet i familjen, -som var sjukt söt! Lämnade över presenter och fikade til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards