Direktlänk till inlägg 20 januari 2017

Healthy

Av Luucy Lee - 20 januari 2017 21:31

Tog sovmorgon i morse.
Gick sedan en promenad med vovven i det fina vädret.

Efter drog jag till gymmet och nötte 60 min på träningscykeln. Det gick bra. Dock strulade mitt spotify så hade ej någon musik- och genast blir passet mycket trögare. Hög träningsmusik i lurarna gör susen!

Sedan såg jag att det blev lite fel i förra inlägget. Jag skrev 2 reps/maskin. Med det menade jag att jag kör 2*10-15 repetitioner på varje maskin i mitt träningsschema.

Snart ska jag lägga upp: 1 överkropps pass, 1 underkropps pass.
Ska även lägga till/ändra lite på helkroppspasset.
Så kan jag variera o lägga upp det bra på en vecka så jag även får in vilan.

Testade proteinpulvret med vaniljsmak idag. Tog 2 skopor i 2 dl vatten. Valde ett pulver utan socker och sötningsmedel (försöker verkligen utesluta det sistnämnda eftersom det är påvisat dåligt för kroppen).
Det smakade helt ok!- lite blaskigt bara. Men tack vare pulvret så fick jag i mig rätt proteinmängd idag!

Så nu ska jag bara gå igenom vad PTn skrivit och gett mig för uppgift idag.

Nu kvällsfrid*

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:59


Jag tycker det är hemskt att det får förekomma rena sex-scener på denna bloggplats. Förnedring. Och helt olämpligt! - Tänk på de minderåriga som läser bloggen! ...

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:17

https://m.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 15:15


Ska nu under fastan avstå från facebook och sötsaker. Fastan är från 1/3-15/4. Guds frid* ...

Av Luucy Lee - 28 februari 2017 19:34


Jesus Var på en underbar gudstjänst i söndags där predikan berörde. Träffade sedan en ny vän som var rar. På kvällen lyssnade och såg jag på Sebastian Stakset's predikan och vittnesbörd sänt från Smyrna kyrka i Göteborg. Vilket gjorde mig ännu...

Av Luucy Lee - 12 februari 2017 21:14


Helgen har varit super! I fredags åkte jag och min syster till vår kära mor. Åt middag ihop och hade det trevligt. Åkte sedan hem till min bror för att träffa nytillskottet i familjen, -som var sjukt söt! Lämnade över presenter och fikade til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards