Direktlänk till inlägg 10 november 2016

På G

Av Luucy Lee - 10 november 2016 16:17

Känns verkligen skönt att ha tagit upp det här med träning, kost och motion igen!

Att ändra livsstil helt enkelt. Det har inte gått många dagar- men jag känner redan en förbättring!
Mer energisk och gladare.

Det jag har gjort är att planera in 2 gympass i veckan. 1 simpass i veckan och däremellan långa promenader.
Kosten beräknar jag och har koll på med appen Lifesum.

Jag väger och mäter mig för att se skillnaden.
Jag vill verkligen nå mitt mål!- att gå ner ca 25 kg.
Jag kommer fixa det!

Idag började jag dagen med grötfrukost. Sedan tog jag en halvtimmes promenad med vov.
Cyklade sedan till gymmet och körde ett allround gympass och cyklade sedan lite förbränning. Sedan hem och åt min egengjorda grönsakssoppa till lunch.

Har nyss varit och handlat.
Nu sitter jag och softar lite innan jag ska äta middag.
Sedan ska jag dra igång med tvättning och städning.
Lägenheten ska skina innan jag går o lägger mig.

*middagsfrid*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:59


Jag tycker det är hemskt att det får förekomma rena sex-scener på denna bloggplats. Förnedring. Och helt olämpligt! - Tänk på de minderåriga som läser bloggen! ...

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 18:17

https://m.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ

Av Luucy Lee - 1 mars 2017 15:15


Ska nu under fastan avstå från facebook och sötsaker. Fastan är från 1/3-15/4. Guds frid* ...

Av Luucy Lee - 28 februari 2017 19:34


Jesus Var på en underbar gudstjänst i söndags där predikan berörde. Träffade sedan en ny vän som var rar. På kvällen lyssnade och såg jag på Sebastian Stakset's predikan och vittnesbörd sänt från Smyrna kyrka i Göteborg. Vilket gjorde mig ännu...

Av Luucy Lee - 12 februari 2017 21:14


Helgen har varit super! I fredags åkte jag och min syster till vår kära mor. Åt middag ihop och hade det trevligt. Åkte sedan hem till min bror för att träffa nytillskottet i familjen, -som var sjukt söt! Lämnade över presenter och fikade til...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards